Tisdag

Tjo bloggen!

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har varit i skolan. När vi slutade gick jag hem och gick ut med Ellen. Klockan fyra började Topmodel så jag tittade på det men jag råkade somna innan det slutade och sov till klockan sju. Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden. Jag kan verkligen somna närsomhelst och varsomhelst ;O. Måste fösöka bli lite piggare!

När jag vaknade var det ingen hemma. Mamma och pappa hade tydligen väckt mig och sagt att dom åkte till verkstan med bilen men det kommer jag ju självklar inte ihåg:P. Jag hade typ svarat och allt, men jag snackade väl antagligen i sömnen haha. Jag pluggade lite matte (eftersom vi har nationella på torsdag) sen klockan nio tittade jag på andra avenyn. Inget bra avsnitt igen måste jag säga. Skittråkigt!

Nu har jag duchat och om tjugo minuter börjar Lost som jag ska titta på i min säng. Sen ska jag sova igen:P

Puss och godnatt<33

Kommentarer
Postat av: Jessica

EMMELIE din dysse det e NP på TORSDAG ;)<333

2009-04-22 @ 19:40:37
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0