Ny design!

Jag har gjort om bloggen lite som ni kanske ser. Jag är inte helt nöjd, ska fixa lite till men det här får räcka för stunden. Man blir ju så jävla trött i huvudet av att sitta och glo på alla koder.

Jag har precis kommit hem från en lång promenad med Ellen, mormor, Masse och Flamma. Jag tycker det känndes ganska kallt och jag frös. Det blåser ju rätt mycket. Vi får hoppas på lite mindre blås senare idag!
Snart ska jag och Amanda dra till sats och träna lite. Sen ska vi gå en sväng i jakobsbergs centrum.

Skriver mer när jag kommer hem.
Ha en superbra dag<33


Kommentarer
Postat av: Jessica

EMMELIE det ser exakt ut som min !??

2009-04-08 @ 16:44:52
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag själv faktiskt!

men BAKRUNDEN ser ju ffs likadan ut !

2009-04-08 @ 18:04:16
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoho goodie :D <333

2009-04-08 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0