Nationella prov

Hejhopp :D!

Som jag skrev tidigare i veckan så hade vi nationella prov idag. Det var i matte och det gick helt okej. Del B1 gick sådär. Jag hade totalt hjärnsläpp och jag hade verkligen stora problem att lösa vissa tal även om B1:an typ är den lättaste. B2 gick mycket bättre tror jag.

Idag har det iinte hänt så mycket förutom skolan. Jag sitter just nu och försöker plugga lite men det går som vanligt inge bra. Jag tittar runt lite på balklänningar istället för jag börjar få lite panik efter som jag inte har köpt någon än :S.

På fredag ska vi hem till Donia på middag. Det ska bli skitmysigt. På löradag ska jag, Amanda, Hanna, Jessica, Gurra och Rasmus på bio. Vi ska självklart se en skräckfilm. Det ska verkligen bli skitkul!

Pusshej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0