Mysig kväll

Nu är jag hemma. Kvällen hos Hanna blev inte så lång, men den var mysig. Jag hann i stort sett bara se aa avsnittet och sedan åkte jag vidare till Danderyds sjukhus med pappa för att hämta upp mamma. Mamma jobbade över i ungefär en timme så jag och pappa satt i bilen skitlänge och väntade. Det hade jag inget emot. Jag älskar att åka bil. Vet inte varför, haha. Jag tycker om att bara sitta där och lyssna på musik, haha omg vad nördigt det där lät! I alla fall jag och pappa åkte förbi en mack och köpte varsin kaffelatte som vi drack upp medan vi väntade på mamma.

Den här veckans avsnitt från Andra avenyn var inte alls bra tycker jag. Det verkar inte som om någon av oss tyckte det. Jag hoppas verkligen att nästa avsnitt blir bättre!

I morgon ska jag och Amanda åka och träna tror jag. Det var länge sen nu. Vi ska åka runt tolv och sen ska vi nog gå en sväng i jakobsberg. Jag har verkligen lust att hitta lite nya fina kläder, fast jag brukar inte hitta något fint i jakan men kanske den här gången, vi får se...

Snart ska jag sova, godnatt, puss<33

aa kvällen:



Kommentarer
Postat av: Jessica

OMG jag ser ut som en luffare! XD <333333333333

2009-04-16 @ 15:07:59
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0