Kväll igen

Tjo igen! Jag fick lite gjort idag på biblioteket men inte så mycket som jag hade hoppats på. När jag kom hem åt jag middag. Idag bjöds det på spagetti och köttfärsås. Min favorit;)! Det var mumsigt. NU har jag inte gjort så mycket. Jag har mest ritat och lyssnat på musik. Ikväll ska jag gå och lägga mig ganska tidigt för jag har varit lite av en zombie de senaste dagarna. Inte bra, inte bra. I morse snubblade jag i trappan och tappade en massa saker. Jag betedde mig typ som om jag va full. Haha det var lite kul, och allt detta för att jag inte har sovit ordentligt. Det måste jag verkligen få stop på. I morgon börjar jag 8.10 när jag egentligen skulle börjat 10.00. Jag blir skitsur. Bara för att vi ska ha volleyboll turnering hela förmiddagen. Sen på eftermiddagen är gympan inställd så då har vi bara engelska kvar. Skit onödigt tycker jag. Det skulle vara skitskönt om de kunde ställa in den och vi fick sluta innan lunch. Aja sånt är väl livet antar jag. Jag har Jessica i mitt lag så det ska bli rätt kul:). Kvällarna är så konstiga nu för tiden. Dagarna går skitlångsamt och sen när man kommer hem tänker man att man har hur mycket tid som helst på sig att hinna med en massa saker, men helt plöysligt är det dags att gå och sova. Jag tycker det är rätt jobbigt. Känns som om man inte hinner med allt man vill liksom. Någon mer än jag som har problem när ni ska skriva inlägg? Alla ikoner där man kan lägga upp bilder och videoklipp och sånt är borta. Har dom bara ändrat systemet eller är det min dator som är fucked? Pussss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0