Igår och idag

Gårdagen var perfekt. Vi hade ju volleyboll turnering och mitt lag vann alla matcher förutom en. Det var lite synd men vi vann i alla fall B-slutspelet. Efter turneringen skulle vi egentligen fått vänta i tre timmar för att gå på en lektion och sedan sluta. Alla bestämde sig för att gå hem i stället för vi hade ändå ingen lärare bara vikarie, och det gjorde vi. Jag undrar vad vikarien sa :P. Jag gick hem till mig och duchade och klädde på mig. Sen gick jag till hanna för hon, jag och Jessica skulle göra oss i ordning tillsammans. Vi skulle nämligen hem till Sandra senare. Där skulle alla tjejor träffas och temat var 80-tal :D. Det var verkligen skitkul att klä ut sig så, med mycket färger och toperat hår. Haha, jag, Hanna och jessica skulle hyra film påvägen till sandra i Jokobsberg och alla glodde på oss. Haha, hoppas inte dom trodde att vi brukade se ut så bara:P. I alla fall, hos sandra var det skitmysigt. Vi såg på "Låt den rätte komma in". Den var verkligen skitdålig. Jag fattar inte hur den har kunnat fått så bra betyga av alla kritiker ;O. Snart ska jag åka och handla mat med pappa och sen lite senare ska Hanna höra av sig och hon, jag och Jessica ska kanske hitta på något. Det ska bli ruligt! Jag lägger nog upp lite bilder från igår senare. Jag måste få några fina från Hanna och Jessica för som vanligt så fanns det bara fuuuula bilder i min dator :(. Det är fortfarande något fel när jag ska lägga upp nya inlägg... Hoppas, hoppas, hoppas det blir bättre snart!!! Puuuuuusss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0