I skolan

Jag sitter i skolan i datorsalen. Vi har engelska. Vår första lektion eftersom vi hade sovmorgon till tio idag :D. Amanda och jag sittar och gör övningar i engelska men det går inte så bra. Pogrammen som vi är inne på går det inte att fatta så mycket av :P.

Ikväll ska vi ju till Donia på middag. Vi har ju alltid ett tema och ikväll är det fjortistema. Det ska bli skit pinigt att åka buss utklädd till världens fjortis. Fyfan! När temat var 80-tal kunde ju folk se att vi drev men jag tvekar på att de kommer tro det idag :S. Jag hoppas verkigen det!!!!!

Nu ska jag fortsätta med engelskan.
Pusspuss<33


Kommentarer
Postat av: vicci

fin blogg

allt bra:D?

2009-04-25 @ 00:41:10
URL: http://wlindman.blogg.se/
Postat av: Jessica

men daaah emmelie blogga oftare annars har jag inget att läsa ;o <333

2009-04-28 @ 14:08:57
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0