Hemma!

Sådär, nu är jag hemma. Stan idag var jättemysig. Amanda och jag gick till varenda skoaffär för att leta efter ett par converse i amandas storlek. När vi nästan hade gett upp hittade hon precis de hon ville ha, så nu är hennes dag räddad. Grattis Amanda. Själv hittade jag ingenting som jag letade efter. Hade tänkt att köpa lite kläder men jag hittade inga så det fick bli en väska istället.
Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt, men vi får se hur det blir.

Jag var i stan i lördags med Hanna också. Det var verkligen skitmysigt. Vi åkte först till grönan för att äta lunch på något fint ställe. Vi hittade ju självklart inget som passade oss utan det fick bli lunch från en kiosk istället :P. När vi hade ätit åkte vi till rosendahls trägård för att ficka på ett mysigt fik. Där var kön skitlång så vi åkte till Åhlens istället och fikade där på taket. Sedan gick vi i några affärer. Hanna och jag hittade varsina skor och sen åkte vi hem.
På kvällen åkte Hanna, jag och Jessica till jakobsberg för att vara med Jakob, Niina, Maral, Alex, Elias, Benjamin, Rasmus och Gustav. Sen åkte vi hem och jag sov över hos Hanna.

Puss och kram<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0