Börjar igen!

Idag har jag gjort det sista provet före posklovet. Det känndes rätt bra faktiskt, och det var lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Nu är jag skit glad! Det är ju bara en dag kvar och sen är det påsk. Känner verkligen att jag behöver lite ledighet. För nästa vecka har jag inget planerat men jag antar att det dyker upp något. Jag kommer i alla fall börja blogga igen nu när jag har tid. Jag har faktiskt saknat det lite.

Jag kom på att jag kanske ska passa på att försöka hitta en balklänning under lovet. Eftersom jag slutar nian till sommaren så kommer vi ha en bal. Den är den tjugonde maj eller nått sånt och jag har varken hittat klänning eller skor. Jag ser verkligen fram emot att köpa det. Det ska bli jättekul. När man var liten såg man verkligen fram emot balen jätte mycket. Det var värkligen en stor grej, precis som att börja högstadiet. Nu känns det inte som något jätte speciellt men visst det ska bli skitkul.

Just nu gör jag inget speciellt. Efter skolan gick jag hem. Jag gick ut med hundarna och sen såg jag ett avsnitt från topmodel som jag har sett ungefär sjutusen gånger. Jag älskar det verkligen. När topmodel var slut tittade jag på ett avsnitt från sex and the sity och nu sitter jag bara och tittar runt lite på datorn.
Ikväll kanske jag ska träna, får se :).

See Ya, puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0